KLM - CLAIM YOUR PLACE IN SPACE

 

 

Om de innovatieve pioniersgeest van KLM te benadrukken, organiseerden we een spectaculaire wedstrijd: Claim your Place in Space. Vanuit de Black Rock Desert in Nevada lanceerden een ruimteballon met daaraan een kaartje voor een ruimtereis! We vroegen mensen wereldwijd te voorspellen waar in de ruimte de ballon zou knappen. De beste voorspelling won de ruimtevlucht.


Bekijk de hele case hier

Gemaakt bij RAPP/Tribal DDB.

Met o.a. Joost van Middelaar en Keith Kornson.

Awards:
D&AD: Digital Design (In Book), ADCN: Websites (Gold), Brand Experience / Events (Silver), Motion graphics (Silver), Webby Awards: Interactive (People's voice), SpinAwards: Design, Online campagne, Website (Gold), Eurobest: Interactive (Gold, 2x Silver), Design (Silver), Mobile (Silver), Promo & Activation (Bronze). Cannes Lions: Cyber (Bronze). FWA: Site Of The Day and Mobile Of The Day

© Sander van de Vlasakker, 2018