Met 11 jaar ervaring in de tas ben ik het freelance leven ingestapt. Hiervan heb ik 10 jaar in het vak opgedaan. En 1 jaar erbuiten. In 2017 ben ik een jaar gaan reizen en heb ik ook het één en ander opgestoken. Eigenlijk zou elke creatief even uit de ‘reclamebubbel’ moeten stappen. Dit werkt bevrijdend. De ervaring die je opdoet geeft je energie en brengt je op nieuwe ideeën. Wat voelt als een frisse start. Die tellen we er dus gewoon bij. 

 Als een jonge hond heb ik 11 jaar geleden het vak leren kennen bij Saatchi & Saatchi. Waar de prijzenkast vanaf dag 1 aangevuld moest worden. Gelukkig maar, want zo kreeg ik een spoedcursus in het thematische werk.

 

Mijn laatste 4 jaar was ik als senior art director

actief bij Lemz (later Havas Lemz). Hier heb ik wat meegenomen van de ‘heal the world business'.

Tussendoor heb ik wat meegenomen van het actiematige, het digitale en de kunst van het film maken. Bij Grey, RAPP/DDB en Doom & Dickson.

Voor onder andere P&G, KLM, Centraal Beheer Achmea, PLUS, HEMA, War Child, Staatsloterij en de Kamer van Koophandel.

Ben je opzoek naar een creatief die

in slimme oplossingen denkt?

Een art director die niet snel tevreden is?

Eentje die kritisch durft te zijn als het moet?

Bel of mail mij dan even.

 

 

2017


2016
2015


 

2013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

2009

2008


 

AWARDS

 

ADCN: Craft Film Direction (Shortlist)

ADCN: Craft Film Cinematography (Shortlist)

ADCN: Media (Shortlist)
ADCN: Film & Radio (2x Silver)
ADCN: Craft Sound (Gold)
Cannes Lions: Film (Shortlist)
Eurobest: Film (Shortlist)
D&AD: Digital Design (In Book)
ADCN: Websites (Gold), Brand Experience /

Events (Silver), Motion graphics (Silver) 
Webby Awards: Interactive (People's voice)
SpinAwards: Design, Online campagne, Website (Gold) 
Eurobest: Interactive (Gold, 2x Silver), Design (Silver),

Mobile (Silver), Promo & Activation (Bronze)
Cannes Lions: Cyber (Bronze) 
FWA: Site Of The Day and Mobile Of The Day

Cannes Lions: Direct (Shortlist)

ADCN: Print (Gold)

ADCN: Young Talent (Gold)


 

© Sander van de Vlasakker, 2018